Monday, August 26, 2013

penang ? best ka ?

assalammualaikum
sekian lama kau tak tulis kat blog nie . mesti jari kau terhegeh-hegeh nak eja huruf sebiji - sebiji kan . . tak motif pown nak tulis . tetiba jaa angin kus-kus dya datang . hari nie dah 25/8/2013 . kan . ? kan ? kan ? 

hohoohoho tinggal 1 bulan jaa lagy meksya oii kau nak amik PMR . tapi kau still terkinja - kinja lagi bole ratah milo sambil tengok spongebob . memang pelajar yang mantap kan ? . so please jangan tir perangai macam nie . sebab hanya orang yang terpilih ja mampu buat . korang yang tak terpilih jangan duk terkinja-kinja nak buat benda pelik - pelik taww . amat - amatlah tak bagus untuk kesihatan u all . . hahaahhax *devil laugh*

btw aku nie bukan nak kata lahh . niat nak pindah sekolah tapi nak exam still tak mahu baca buku lagy . aishh . ak punya laa duk mengadu masalah aku nie kat kawan-kawan aku . depa relax ja . siap bagi kata - kata semangat yang bole mendorong minda korang nak campak jaa masuk dalam jamban . depa kata * aku pon sama bukan baca lagy buku . relax la nak dekat exam baru bukak buku . * alahai . kau rasa nak hempok dak  dengan buku KH dripada form 1-3 .. kan ? 

tapi aku dah nekad dah . apa pon aku kena jugak keluar drpada sg.layar tuu . nak pindah plak pi penang kalau da reeki la . tengok keputusan dulu . bkan nak main bantai ja kan . gila bapok kau  kalau result exam x cantik . . merana oww . asyik-asyik duk . sp . sp . sp . kau tak boring ka ? asyik . asyik nampak muka orang yang sama . yang sama  . yang sama . even kau pergi tandas kat AMANJAYA tu pown . kau still bole nampak muka orng yang sama kat sekolah kau . 

tujuan utama dya . kita belajaq rajin-rajin . dapat result elok-elok . pastu kita blah !!! yeahhhh ! punya semangat nie . korang jangan duk terkinja-kinja baling taik kat aku plak bila aku dapat g penang . maklumlah dapat jumpa ngan anak mami .. hahhahahx .. awww . suka la nyah ! = = '' 

No comments:

Post a Comment