Monday, February 24, 2014

capital W for WASSUP !



lumrah pelajar `` weitttt 




assalammualaikum ,
 ahaks . hello u all . rasanya dah lama i tak update dekat be-blog . be-blog i nie .. aww .. ~! kesian dia kann .. u all pun dah lama i tak tanya-tanya khabar . kot -2 laa dedulu kucing kau tak dak anak . sekarang sampai 5 ekor dah .. ahakkss ! lama kan .. i minta maaf u all taww ... .* bisik * apesal yang kau terhegeh-hegeh cakap macam nyah tak cukup sifat ...

memang banyak gila benda nak cerita . tetiba hari  ni aku terlebih baik + teruja + rajin nak update segala bagai .. well sejak dapat result pmr tu langsung aku tak update apa kan . diam terus jaa .. padahal dedulu punyalah janji nak habaq . nak kongsi bagai . tengok-tengok aku yang diam macam katak duk bawah tempurung ja kan .. sanat tak bagus brtul aku ni . * mohon bagi penyepak

alhamdulilah . sekarang aku duk dekat kelas yang .. hurmmm . sangat baik .. kelas sanis tulen . tapii agak mengecewakan jugak . sebab terpaksa berpisah dengan geng-geng laki yang sporting + pala gila-2 . hahaah . *pdhal jiran sebelah ja * . masih dalam geng jugak . kekekke ..tahun ni memang sbjek dia . nak habaq mai . memang gila susah jugak . kena score 10 A . ! apapun wua akan cuba ar bro .. ! acecey -acecey . over nya kau meksya . aku memang poyo kalau buat gelabah ka , terkejut kaa , serius kaa . memang poyoo gilaaa ... hhahaha . * mengaku siap-2 nanti kena jack dengan ampa .naya jaa kau kannn ..

harap tahun ni the best . ! insyallah . exam plak blan 3 ni . memang terbaik ar . addmath bab 2 sepatah haram aku tak paham . dan cikgu bagi dah warning . addmath tak maw yang gagal .ahak ! cikgu aku semua rock-2 ! tambah-2 cikgu kimia . ! aku tabik spring gila arr . ajaq mmang gempak ar . cuma wua tak tahan kalau dia suruh budak kelas g makmal ict . BAU STOKING tuuu memang wua muntah rainbow dahh .. ~ kau tahu bau stoking seminggu tak basuh .. memang teramat lahhh busuk nak mampuihh ... mohon lepaih ni nak presentation apa-2 kita wat kat makmal kimia laa cikguu .. ~~ *tunduk* ...

: ok yang tu ja aku nak ceta . macam over jaa kan . hahaha .. capital w for whatever !
 daa .. ~~



No comments:

Post a Comment