Thursday, November 13, 2014

new ! masih panas-2

assalammualaikum
yuhuuuu , im back ! dekat setahun tak bukak berblog ni . hahha . sedihshit . bukak-2 jaaa . baca entry followers yg lain .  waaduh . rindunyaa membuak-2 nak typing balik . haaahaa . tapi nak wat cenna . student macam aku busy . busy apa ? ehh kau nyah xpenah sekolah ka ? mestilah busy study dengan homework nya lagi hah ! tak menang tangan taww .. ermm . tahun ni 2014 . aku form 4 . da 2 bulan lagi untuk jadi senior dalam isi tersirat lain mestilah form 5! haihh . masalah cakap ngn orang lambat pikap macam u all .. dan bakal menjadi senior untk SMK SG,LAYAR ! yeppie . tetiba excited terlebih . rasa nak  bt sesuatu yang lain thun depan .. well . bagi depa taw akak-2 /abang-2 sado batch 1998 cenna kann .. hahahaha . nampk dak idea gilaa dia mai dah ? so korang jangan pepandai memusnahkan impian aku dgn hntaq kat bw sruh batalkan niatkan aku ehh ... sekali aku panggil john cena mai flip berjemaah baru ampa taw . ahakss ! what so ever .

No comments:

Post a Comment