Wednesday, November 26, 2014

ooomeeejii !

assalammualaikum
okay u all . aku taw yang beblog aku ni tak ferfamous macam aizat abd , fatin liyana , hanis zalikha , maria elena dn seangkatan dengannya . dan tak berharap pun jadi camtu kan . ahaks ! *sejak aku sedaq blog ni tak kan orang bacalah u all . okayh mulalah ayat keramat touching bagai . *mohon baling kelapa berjemaah . maigoshh . tetiba si wawa budak satu kolah aku hantaq dekat wechat nama blog aku .... what the .. ! hahahaa . terkejut tarzan kau nyah ! for my first time . hahah . ekceli nama blog ni ak penah aku letak kat wc/fb aku . tapi dia dapat taw cenna melainkan dia ternampak blog aku . hahah . jangan teruja sangat yerr cik meksya oii . ntah-2 dia lalu ja .  tak berminat  baca cerita kau yang ke laut tu . aipp-aipp .. what so ever lah . janjinya wawa terbaikk dohhh . hahhaa mesti dipuji cik wawa kite nie . haha .

: what so ever , jangan jadi perempuan simpati gaiss

No comments:

Post a Comment