Tuesday, November 12, 2013

ayah marah ?

assalammualaikum

sekarang aku memang bosan dah . tak silap dah 2 minggu aku cuti . oh .oh ! 3 minggu kowt sejak habis exam tu . sekolah sat . lepas tu terus enjoy dengan mengadakan percutian selamanya didalam rumah . haha
adala perancangan nak cari keja tapi dengan gaya aku sequpa baloq liat nak bangkit pagi sekarang . dengan 'kerajian' aku ditahap palinggggg mininum memang tak lah kan . last-last aku dah buat keputusan nak pergi masuk kelas belajaq buat bakery dekat kolej komniti sungai petani . hahhaa

amacam ? bagus kan aku . well . aku kan peminat kek . semua kek aku rembaihh ! tak kisah la kek apa . janji makan, masuk dalam perut, kenyang , then kau belahak sampai bergegar sp ni kan . memang terbaik ! :3 kalau bole semua aku nak masuk . hahahx . tapi ayah ada juga suruh masuk kelas bahasa , perhhh . sapa mahu ayah ku ? cek baru nak cuti ni . . aku bagi macam -2 alasan . hehehe . ayah tak cakap pa . lepastu aku bodek ayah aku suruh support aku masuk kelas bakery . hahahx . alaaa sementara jaa sebelum anakmu ini mencapai cita-cita menjadi engineer *bangkit smbil pegang bendera malaysia . hahhahax .

selepas kau tolak permintaan ayahanda mu yang ingin kamu belajar bahasa . bole pulak sesuka hati mu suruh ayahanda mu support mu dalam bakery plak *terasa mahu panggang ja .. nasib laa ayah on ja . apa pon tak paa . aku ? gelak ja lahh dengan mama . heehehe . untung gilos . harap-harap berjaya misi aku ! jyeah *baling gary

: aku memang tak dak idea sekarang . apa kea patut aku buat ? idea please ??



wish someday i can make cake like this . . tapi aku nak create yang baru  laa. yang ni huduh sebab dah ada orang buat dah . hahahx . aku nak letak tanduk rusa atas kek aku . baru special

motif ? makanan membawa kebahagiaan . korang nak mengayat awek nanti , ajak la dya p mcD . hahah baru awek fefeling sayang . ceihhh . :3 

No comments:

Post a Comment