Tuesday, November 5, 2013

omo ! adik aku budak korea?

assalammualaikum

 oh my ! oh my !! aku memang dah gilos tengok kasut ! memang ternyata pun . sampai mama aku menyampah kalau aku p shopping lepastu masuk dekat setiap kedai yang ada kasut . masuk pulak bukan sat-sat . tapi LAMA -LAMA . padahal tengok ja pun . bukan nak beli . tapi gaya kau nyah macam kau kaya sangat nak beli kasut tu semua . ahak s! macam menyampah ja aku tengok . 

 obses dengan kasut tak pa . jangan kau obses dengan menatang lain sudah kan . uhuks !~ by the way . aku memang peminat tegar * bukan minat budak yang nama tegar tu . yg tengah up sekarang tuu * aku memang peminat fantatik kasut , aksesori , dress , cap and then kalau benda-benda comei ja . kau kasi lah kat aku  mesti aku cium - cium . kalau benda tu hidup dah lama aku kena penampaq sebab suka kiss dia lama - lama kann ..

wuhuuu . . . dia macam pelik sikit kalau aku kata aku memang minat laki sebab gaya rambut depa . wow! fantastik kau nyah . hahahaax . sebab tu lah aku selalu hingaq dekat adik-adik aku . tazkirah kat depa suruh tukaq style rambut . well aku ada 3 orang adik laki . dan sorang tak mahu dengaq pendapat aku . agak tension jugak dan terasa nak heret depa malam -malam masa depa tengah tidoq . bawak p kedai li-li cina tu . suruh potong rambut depa tu ..tapi aku kan kakak yang baik . *ahaks !~ mohon penyepak laju-laju .

bila bukak youtube . *tambah-tambah korea . kalau adik aku bertenggek sebelah aku . mesti aku tunjuk style rambut budak korea . tapi . . :( masih tiada kemajuan . kerana adik aku hanya mencemuh dan blah sambil mulut membebel -bebel sebab aku suka merepek suruh depa tukaq style rambut . macam pa lagi .. ==' dan mama aku pun tak sokong aku . sebab kebanyakkan cadangan aku mesti suruh depa trim rapat rambut depa kat tepi tuu . baru style . hahahhahahha 

 say something ? gaya dia macam ala-ala korea sikit . motif dya ? aku agak macam kumpulan 2NE1 tu . hahahax . 
 omo ! yang ni agak macam santai sikit . design dia simple . aku suka ! dan ala-ala hipster sikit kalau korang pakai skinny jeans or skirt labuh . wow ! aku suka !
yang nie paling aku geram !! yang putih tu pilihan aku ! dia macam funky rock ` jyeahhh! even design dya macam 'penuh' jaa . tapi still nampak simple . . heheheh . aku punya pendapat laa 


No comments:

Post a Comment