Tuesday, November 12, 2013

mama punya cerita

assalammualaikum
aku memang buang tabiat duk terlebih rajin update bebanyak kat sini . korang yang baca pun bebulu mata dah kan . tersengguk-senguk macam burung pelatuk duk patuk tiang besi TNB tu . .

aku pun dah gelong . macam tak caya dah semakin hari malaysia makin maju kan . daripada kau beli cokelat 4 biji 20 sen sekarang dah 3 biji 20 sen . memula kau makan keropok super rings tuu asalnya isi dalam keropok tu ada bebanyak even kau selalu bubuh penuh dekat jari tangan dengan jari kaki kau  pun masih ada baki dalam bekas keropok tu . sekarang kau bubuh kat jari tangan pun beulm tentu cukup . dulu kau selalu makan sate yang 10 sen . *sate ikan kat depan sekolah . kalau beli 10 cucuk dapat la free 1 . uncle tu selalu bagi free kalau aku beli seringgit . sekarang kau beli sehinggit pun belum tentu kenyang kan .

dengar mama ceta dulu-dulu . well mama aku agak rock sikit bak kata ayah aku

 *masa tu zaman ella . penyanyi lagu rama-rama tu semua pakat duk tiru gaya dia la

aku yang duk kat seat belakang kereta pun duk angguk-angguk ja lahh . mama aku duk bercerita pulak kisah-kisah zaman kegemilangan mama dengan ayah aku masa tu . hahahax . serius lawak meh . 
aku suka dengaq , nasib laa mama ada picture lama-lama . bolehla aku tatap . 

by the way fashion dedulu memang awesome kan ? mama aku memang style gilos . masa tu kan pinggang macam saloma . sekarang lain dah . sebab anak dah 6 orang . tapi still nampak cantik mama aku . wuhooo . aku tabik kat mama aku . aku kagum la . 


nampak dak ? comel kan . ? macam aku laa tu . hahahax . i luv u mom ! muah !!

ini ayah aku , dah 40 an' dah tapi still kuat kayuh . badan mantain ja kurus . kadang-kadang naik moto aku tengok macam bdak remaja ja , even abg aku tinggi lagi drpd ayah . 
: dear ayah apakah rahsia mengekalkan bentuk bdan drpd menjadi boroi ? hahah


No comments:

Post a Comment