Friday, November 8, 2013

deaa ~! machaa . apa sudah jadi

assalammualaikum

akhirnya selepas 2 hari bertungkus - lumusss ..*muncungkan bibir .. aq mencari lagu-lagu LEESSANG . akhirnya dapat . terkinja-kinja menari tarian macarena dalam bilik .. hahhax . . last-last aku dengar ja lagu ni . ok memang tersangat happy .

btw tadi bukak la fesbukkk*sila mucungkan bibirmu .. tengok satu page ni . depa ada jual t-shirt runningman ! dan t-shirt LEESSANG ! omo . sangat - sangat awesome . *baling durian . memang cantik gila babe .. ~
aku nak beli . aku dah fall in love dengan kang gary dah ni oww .. hhahahax *mohon pijak beramai-ramai

kalau boleh semua aku nak beli .. tapiii dalam mimpi ja lah *bukak lagu 'kalau aku kaya . hari-2 aku raya.
ada maknanya awi rafael buat lagu tu . sesuai sangat untuk orang yang bercita-cita yang nak jadi kaya macam aku ni . tapi tak kesempatan kann .. *tngan d'bahu .

moral of story . aku nak tanyalah . tak da ka shop dekat sungai petani ni juai-juai barang macam tu . ? huhu . kalau beli online . kena sekali dengan postage . jadi mahai balik .. ==' sad life kan ?


kang gary . ohh itu gary oppa .. ehh itu kang gary oppa ..
oke ... :)



No comments:

Post a Comment